יום שלישי, 12 באוקטובר 2010

מתוק לי... מתוק לי...

הכל התחיל ממה שנראה סיבוב תמים באיקאה... תמים? אני? נו תנו לי לחלום....
מאמצע שומקום צדו עיניי סינר קאפקייק מתוק מתוק מתוק ומיד עלה בראשי רעיון (לא, לא לאפות... בניגוד לדעה הרווחת...) החלפה מתוקה!!!
בקומונה "צומת צבעים" אורגנה החלפה מתוקה ע"י שמיים ירוקים ואני עלתה בגורלי עדנה נ. וכאן יוסטון אובחנה בעייה... אני לא מכירה את עדנה... מה היא אוהבת או לא אוהבת??? מה עושים??? נלחצים??? בארור...
אבל אחר כך חופרים לה בבלוג ומנסים לדלות כל שביב מידע ומרכיבים את מה שאובחן בעיניי כמתוק האוליטימטיבי...
"הסינר המתוק"... סינר מודולרי להכנת מתוקים (פלאשבק ערוץ הקניות אההההה) קבלו אותו.... בסירים בכפות חחח

הסינר כפי שכבר הוזכר מאיקאה משודרג בכיס אמצעי ותחרות...





הכיס האמצעי האותיות נחתכו מבד בעזרת אותיות של "קסם שימושי"...




הכיסים שודרגו עם תחרות וטומנים בחובם הפתעות:)

ומה מסתתר כאן בכיס הראשון???

ספר מתכונים מתוק למתוקים :)







בפנים...

ומאחור...


ובכיס השני יש הפתעה???
קאפקייק מתוק עם קצפת ודובדבן...




ועל "דוגמנית הבית"... (נא לא להתעלף הבלוג לא מבוטח...)


עם הקאפקייק...


וספר המתכונים... (ערוץ הקניות או לא ערוץ הקניות???)


לסינר וההפתעות צורפה מגבת מטבח (כן כן מהסיבוב התמים...)
שעליה תפור ורקום...



שנארזה איך לא בתור...


לכל ההחלפה המתקתקה הצטרף מגנט מתוק (אתם כבר יודעים את יחסי הצונן לכרטיסים נכון???)




והכל בתמונה משפחתית :)


הכל נארז בתיק מתוווק (כן כן כן הבנתם מאיפה...) שנראה לי כמו תות כשהוא סגור... עם הקדשה כמובן...


וסגור...


האפליקציה מקרוב...


תודו תות...

שמחתי ממש לשמוע שההחלפה התקבלה באהבה ובשמחה...
כל כך נהניתי להכין אותה ושמחתי לראות במפגש (שגם עליו עוד תשמעו...)  שההחלפה המתוקה הייתה גם לבחורה מתוקה :)
אני אוהבת מתוק ואתם???
תודה שקפצתם לבקר
צליל :)



9 תגובות:

  1. מקסים מקסים מקסים! או אולי מתוק מתוק?
    אהבתי!! כל פרט ופרט...

    השבמחק
  2. משוגעת, טוב שלא הפצצת בהחלפה מטורפת!:)
    אהבתי כל חלק וחלק

    השבמחק
  3. צליל את מקסימה איזו החלפה מדהימה

    השבמחק
  4. הלו, זה ערוץ הקניות?
    אפשר להזמין מהמתוק הזה ?! :o))
    צליל כל מה שאת עושה ונוגעת בו יוצא מתוק ומקורי
    ומלא באהבה !

    השבמחק
  5. איזו החלפה מתוקה!! מדהים. הסינר כל כך יפה ומקסים! הקאפקייק עם הקצפת מעל משגע!! איך עשית את זה! ואוו
    התיק והמגבת - הכל פשוט מדהים! איזו החלפה כיפית ובהחלט מתוקה!

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  6. איזה מקסים! זה עושה תענוג להכנס למטבח! רואים שהשקעת המון מחשבה, גם בצד התכנוני, וגם בביצוע. יצא יפהפה וגם פרקטי מאוד. הספר מתכונים המחובר הוא רעיון מעולה

    השבמחק
  7. איזו החלפה - שיחקת אותה. מושקעת כרגיל ומהממת כרגיחל, והרעיון של התיק - גדוללללל.

    נועה

    השבמחק