יום שבת, 11 בדצמבר 2010

בלוגרית עם סטייל. אני???

אני בשוק, אני בהלם טוב הבנתם שאני המומה :)
אורלי שמיר היקרה העבירה לי את התואר "הבלוגרית הסטייליסטית" שהועבר אליה מאמנדה ובחרה בי להיות בין 8 הבלוגריות המועדפות שלה...
כ-ב-ו-ד!



עכשיו אני צריכה לספר לכם 8 דברים על עצמי ולהעביר את התואר, הפרס איך שתתרגמו את זה... ל8 בלוגריות מועדפות שלי שנתחיל???

והרי לפניכם פינת "הידעת" ???
8 דברים על עצמי:
1. אני בת בין בנים יש לי שלושה אחים קטנים ממני ...
2. התחלתי בתהליך התשובה בגיל 16 והוא עוד ממשיך :)
3. התחתנתי בת 18 ושלושה חודשים עם האהבה הכי גדולה שהייתה לי בחיים (אני הצעתי לו אגב...)
4. בגיל 19 וקצת כבר הייתי אמא לילד מקסים היום ל3 +בטן...
5. אני רק נראית מחוספסת אבל רגישה כמו טופי (לא לנסות אותי אני דומעת בקלות...)
6. אני מתקנת הגייה כרונית עד כדי הרגזת הסביבה הכללית
7. אני צינית בטירוף בעיקר כשאני מתפדחת....
8. עולם היצירה פתח לי סדק בנשמה שהיה סגור הרבה זמן וכעת הוא סוג של אוויר לנשימה....
וכצ'ופר מוסיפה עובדה תשיעית: אהבה בעיניי היא האמת האבסולוטית , אני חיה בספר (כן למי שלא הבין על משקל "בסרט") מאוהבת בפעם אבל נהנית מההווה ולעתיד צופה רק טוב :)


טדדדדדדדם....
לאחר אימוץ רב של האיבר הנקרא מח ...  כי יש לי מלאאא בלוגריות אהובות 8 הבלוגריות  שאליהן עובר התואר "הבלוגרית הסטייליסטית" בעיניי הן:

1. קרן שביט- כל הטוב שבפעם גלום באישה, אמנות וחיוך...
  בלוג מלא סטייל וניחוחות שגורמים לי לחוש בקוסמוס אחר לרגע...

                 http://karen-shavit.blogspot.com/ 


2.  אילאיל זיו- כשעדינות וצבע מתמזגים בלוג שמעורר חדוות יצירה ואהבה לקווים העדינים והצבעוניים בחיים...

          http://ililziv.blogspot.com/    


3. ענת דביר (זיקוקית) - כשסיפורים מהחיים הופכים לאמנות אפשר לראות לפנינו תהליכים נסתרים שמעולם לא הרגשנו בהם... בלוג מקסים, מרגש, מצחיק ובעיקר נוגע...


4. חגית (משחק מילים)- מי שלימדה אותי (שלא בידיעתה...) שלצאת מהקופסא
(וגם מהקווים) יכול להיות מסע שלם של יצירה אחרת....


                      http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=561504            
 
5. הבלוג של מאיה (mayuk)- יצירה, השראה וסטייל ...  תוהים כמה יופי ורוך ניתן להכניס בבלוג אחד? כנסו ותראו...
 
 
 
6. יעל יניב- מי שסטייל הוא שם משפחתה... יוצרת בעלת מגע של זהב כל חומר גלם הופך ליהלום אחרי ליטוש קל בידיה... תענוג צרוף ...

 
 
7. המקום של תמרי- ה-מקום , ה-יצירה וה-סטייל נמצא אצל הבחורה הכי שיקית בעיר תמרי הסופר גירל המקסימה
                  

 
8 . הדרלינג- יוצרת מדהימה חמושה בכישרון צבע ומצלמה ראוי לציין ... שההתמכרות שלי למיני אלבומים התחיל ממנה :)

 

תודה רבה לאורלי המקסימה על התואר המכובד אין שום ספק שאני חולקת אותו אתכם הקוראים של הבלוג הזה שנותנים לי המוווון טורבו ליצור בשמחה ובאהבה מעומקא דליבא :)
צליל

2 תגובות:

  1. תודה מותק על הפירגון והמילים המקסימות שלך ואיזה כיף לגלות עלייך עוד כמה פרטים כמוסים...
    תרגישי טוב ותשמרי על עצמך ונדבר מחר (-:

    השבמחק
  2. תודה רבה רבה על הפירגון :-) את צינית? לא שמתי לב... :-)

    השבמחק