יום שני, 28 בדצמבר 2009

הסדנא הראשונה שלי...

אף פעם לא הלכתי לסדנא כמו שאף פעם לא הלכתי לחדר כושר... לחדר כושר לא הלכתי כי התביישתי שיראו עד כמה הדובה גדולה (כבר לא.... אני מינוס 20 ומשהו קילו....) ולסדנא מהפחד של חוסר המוכשרות שלי מול המקצוענות של השאר....
ואז הגיעה נתנאלה, מתוקה ומעודדת שאמרה לי שגם מתחילות בתחום יוכלו להנות מהסדנא המתקרבת והלכתי על זה....
אז כן היו הרבה יותר מקצועניות ומוכשרות ממני אבל בכל זאת הייתי על גג העולם... היה לי כיף, יצרתי, פטפטתי (כהרגלי בקודש...) והתחלתי תהליך מאוד גדול של קבלה עצמית...
ר' נתן מברסלב זכותו תגן עלינו אמר ש"אין יום שאין בו טובה" ,גם היום שנראה הכי "מבוזבז"הוא יום שלמדת ממנו משהו שיבוא לעזרך בזמן כלשהו...
בסדנא הרגשתי כ"כ לא מרוכזת, ללא מוזה או כשרון אבל בסוף יצאו תוצרים לא רעים בכלל...
רבנו הקדוש ר' נחמן מברסלב אמר שה' תמיד מדבר אלינו פשוט צריך להקשיב.... אם זה דרך אירועים, שמיעה של ידיעה בדיעבד או מפגש עם אנשים....
במקרה שלי כל המפגש עם נתנאלה והבנות התחיל אצלי תהליך של התבוננות עמוקה פנימה במה שטוב... ולא במה שצריך שיפור אז... תודה לנתנאלה והבנות המקסימות שעבדו לצידי עזרתן לי לשמוע את דיבור ה'... לשפר ובעזרת ה' לתקן...
תודה...
ועכשיו לתמונות...

בסדנת הLO הכנתי דף של Happy family בדיוק לפי ההוראות של נטאשה המדריכה המתוקה...




תקיבים של הפרחים שהם וינטג' אמיתי... נייר מהדואר ההולנדי ממזמן....
חמסיקות תודה רבה לנתנאלה ונטאשה...

ותמונה שלי בסדנא... לקוח מהבלוג המהמם של נטאשה...


את התמונות מסדנת אלבום הקנווס אעלה כשאסיים...

תודה רבה לכולן היה כיף והייתן מקסימות, תודה לרינה על הטרמפ והשיחה כל הדרך ותודה לנתנאלה שחוץ מהיותה מקסימה ובעלת חנות מומלצת ביותר נתת לי נקודות טובות למחשבה אולי בלי שידעת בכלל... תודה.

תמצאו רק נקודות טובות...

צליל



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה