יום שבת, 23 בינואר 2010

עמוס... עמוס... עמוס...

טוב אז ככה...
לפני כחודש התקבלתי לקומונה "המפתח ליצירה" קומונה שמכילה בתוכה מלאאאא כשרון, אהבה ושמחת יצירה...
וכך נפתחה לה עונת ההחלפות בשבילי אלו הן פעמים ראשונות ואני מאוד מתרגשת מצד אחד אבל קצת קיבלתי סחרחורת מהצד השני...
נרשמתי פעם ראשונה להחלפת קיט במועדון הסקראפ שמנהלת מומין הלא היא מיטל המתוקה ונבחה לי בת זוג מוכשרת במיוחד הלא היא לימוריתה וזה מה שקיבלה ממני לימוריתה המתוקה...
כמעט ארוז...הכרטיס שצורף...וארוז מוכן למסירה...הקיט היה כולו וינטג' כמו שאני אוהבת והכיל דפים אהובים עליי, פרימה, תגים, פרחי נייר, פרח עבודת יד ,בראדים, כפתורים ועוד....
אני קיבלתי החלפת קיט מתוקה ממש מבוסתדום המקסימה ומקווה כבר להתחיל ליצור מהטובין שקיבלתי...

תודה רבה שלי יקירתי!!!
בדרך יש את החלפת הקלפים ל...
ועוד החלפות בעוד קומונה מקסימה ממש... "אמנות לכל" שם יש לי החלפת קופסת גפרורים ל....
ובcraftime החלפת שאריות לשונית המתוקה את התמונות אפרסם כאשר יתקבלו החבילות אצל המקבלות...
תודה שקפצתן לבקר
צליל












2 תגובות:

  1. היי צליל,
    קודם כל היה מאוד כיף להכיר אותך במפגש.
    אהבתי מאוד את העבודה שלך, את אמנם חדשה אבל מוכשרת, מחכה לראות עוד תוצרים שלך.

    יום נפלא
    מאילנית
    eiladean בתפוז

    השבמחק