יום חמישי, 11 בפברואר 2010

שלוש בשלישי ראשון...

מי שמכיר אותי יודע שאין ברשותי שום פריט שחור... עושה לי רע רק לחשוב על הצבע... לבן לעומת זאת עושה לי רך ומתנגן בלב אז ברור ששילוב של שני הצבעים הוא ממש פרדוקס בשבילי כל שכן לבטא בצבעים אלו אהבה...
אהבה זה חום של אדמה... אדום של אש... ורוד של ניגון ופריחה... כחול של ים ואנרגיה.. כתום של עצמה ותשוקה ולבן של טוהר ועומק... שחור לבן? זה מודעות דרושים בעיתון... זה שש-בש... זה כלבים דלמטים או פרות זה לא אהבה!!!
אז מה לעשות??? רציתי כ"כ לעמוד באתגר שהציבו הבנות של שלוש בשלישי ואז עלה לי!!! אאוריקה!!! תווים זה שחור לבן ותווים זה ניגון ואהבה כן! כן! אהבה!!!
אז זה מה שיצא בשחור לבן...
... love is a

melody
בפנים... נו... מה אתן אומרות הצלחתי??? אהבה בשחור לבן כנראה ש- "באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה..."
לא חוגגת שום חג שאינו יהודי אבל שמחה על ההזדמנות להכין דברים שקשורים באהבה....
תודה שקפצתן לבקר
צליל






3 תגובות:

  1. אני חושבת שעמדת במשימה בגבורה, ויצא לך כרטיס מתוק מתוק. אהבתי את דרך החשיבה שלך, אהבתי את השימוש בבולים, וכמו שאמרת - באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.
    כל הכבוד, ותודה שהשתתפת באתגר שלנו.
    מוזמנת להצטרף אלינו שוב ביום שלישי הבא, לאתגר הבא.

    השבמחק
  2. יופי של כרטיס אהבה.
    למרות שאפור והשחור הצלחת להכניס בו מרקמים נהדרים

    אני מודה שאתגר שחור לבן הוא אחד הקשים בעיני.
    בלי צבעים אני לא מסוגת ליצור

    השבמחק
  3. אני חושבת שעשית כרטיס מדליק ברמות!

    השבמחק